Ada Castells, Mare

«Algú em va dir que no madurem fins que no aconseguim veure les nostres mares com a dones»
«Algú em va dir que no madurem fins que no aconseguim veure les nostres mares com a dones»
«El cap ple de pensaments que esclataven, volaven, rebotaven i topaven els uns amb els altres com els grans de blat de moro dins les bosses per fer crispetes al microones.»
«Bajo la luna gitana las cosas la están mirando y ella no puede mirarlas»
«Existir és beure’s a un mateix sense tenir set.»
«I tot i que no soc capaç d’explicar què és, sí sé que és quelcom que té sentit. I sé que no s’ha de jugar mai amb el sentit. Oi que no, Pierre Anthon?»
«Dir és encadenar temps i espais perduts.»
«Como la mayoría de la gente, leo no solo para encontrar diferencia, sino también para encontrar comunión. Para sentir que mi vida interior y la del autor se han fundido brevemente. Para descubrir la ausencia de piel comunicada en el papel. Me tranquiliza que, si ocasionalmente siento que la burbuja del nivel de mi mente que marca la cordura no indica la horizontal —el “yo” que me gusta considerar normal—, lo mismo le ocurre a un montón de gente a la que admiro. Los talismanes me aseguran que esa ansiedad impulsa gran parte del arte que me hace sentir más viva»
«Ha sido un puñetazo en mi boca burguesa al que yo he de responder dándote un beso en la boca con mi boca por ti ensangrentada. Esa es una respuesta politizada que a mí me politiza, que me hace salir de tu casa distinta a como entré»
«Morirse también es ley de vida.
Ahora bien, la cosa no queda ahí —esta historia, como todas, tiene muchos recovecos y a la mayoría nos divierte en ocasiones pasear por ellos e incluso terminar perdiéndonos—»
«Hauria estat el moment oportú per pensar, per adonar-se, que era una dona afortunada i que estava vivint un dels escassos moments rodons de felicitat, com píndoles de colors llampants, que la vida està disposada a oferir-nos»